عکسهای zac efron (گلچین) وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب


نظرات شما عزیزان:

یکی از طرفدارات
ساعت11:57---14 مهر 1391
};-نه لیلا جان این به عنوان یکی از افراد مشهور امریکایی هست که از نظر اسم و ظاهرش در قسمت زیباترین هاست عزیزم };-پاسخ:چرا اسمتو برام ننوشتي عزيزم؟؟

اکبرهراتی
ساعت19:39---23 خرداد 1391
سلام من در خدمتم

arezoo
ساعت12:40---12 خرداد 1391
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست



گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست



من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل



تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .



عادل
ساعت14:17---11 خرداد 1391
سلام وب خیلی شیک و تمیز و مرتبی داری خوشم امد یه سری بزن به من
اگه خواستی لینک کنی خبرم کن منتظرم . دهکده اینترنت رامشیر


maryam kumar
ساعت0:06---10 خرداد 1391
سلام مینا جون وب خیلی خوبی داری عزیزم بیا پیشم آپم گلم منتظرم


ارغـــــــــــــوان
ساعت11:08---9 خرداد 1391
خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه عالی بود

مسلم
ساعت23:36---8 خرداد 1391
سلام دوست خوبم ممنون که بهم سر زدی .تو هم وب خوب وقشنگی .با تبادل لینک موافقم .با افتخار لینکت کردم .بازم بهم سربزن

tarane
ساعت14:22---8 خرداد 1391
سلام مینا جون
خیلی ممنون که بهم سر میزنی
منم سعی میکنم بیام
اگه یه وقت اومدی و من نیومدم
ناراحت نشو اخه میدونی سرم به امتحانام گرمه
دوست دارم بوس بای


amin
ساعت20:58---7 خرداد 1391
سلام خوبی وبت خ قشنگ لطفا به منم سر بزن ممنون میشم
حتما نظر یادت نره مرسی


nima
ساعت17:40---7 خرداد 1391
سلام وب خوبي داري به منم سر بزن

مارییا
ساعت16:57---7 خرداد 1391

*اگر برگ درخت در پاییز نمی افتاد، جایی برای روئیدن برگ های بهاری پیدا نمی شد.*سلام عزیز دلم ممنونم که اومدی به وبلاگم سر زدی .وبلاگ تو هم مطالبش خیلی قشنگه مخصوصا این سری که آپ کردیبای تا های


one star just 4 me*negar*ღ☆
ساعت12:59---7 خرداد 1391
ا ااا ببین من این رو میشناسم کلی از فیلماش رو دیدم
ممنون بهم سر زدی گلم بازم بیا


مجید
ساعت12:46---7 خرداد 1391
در پس پنجره کسی هست که مرا می خواند...
باران نم نمک می بارد...
که چه زیباست صدایش...چه طنینی دارد...
انتظارم به پایان آمد.
قاصدکم خوش خبر بود، بوی او را می داد.
خبر از او آورد.
خنده هایت که چه زیبا بود...
دست هایت که چه با محبت...
چه زود گذشت و نمی دانم چگونه گذشت...
ای کاش تنها می دانستم چه شد بر من،چه شد بر تو.
آه که چه بیهوده می اندیشیدیم.
صبر پایان همه ی انتظار هاست!


arezoo
ساعت9:32---7 خرداد 1391
من اینجا بس دلم تنگ است ، و هر سازی که می بینم بد آهنگ است ، بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است .


النا
ساعت4:15---7 خرداد 1391
سلام مينا جونم وبت مثه هميشه عالللللللليه مرسي گلم
پاسخ:ممنونم النا جونم


لیلا
ساعت23:10---6 خرداد 1391
سلام مینا جون این همون پسریه که به عنوان جذاب ترین پسر دنیا شناخته شد؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341